Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

3 jul 2019

Zomaar een eeuwenoud Haapsalu patroon.



gebreidesjaals heeft al vele (bruids) shawls gebreid en verkocht, natuurlijk is het soms wat rustiger, zoals in een hittegolf,zoals de afgelopen weken.
Maar bepaalde brei en kantpatronen zijn zeer geliefd.
De Haapsalu patronen.

Deze gebreide bruidsstola/ shawl is bijvoorbeeld in zoveel kleuren kidsilk te breien.
Hij was ook bijzonder mooi in soft pastel kleuren zoals poederroze of lila of lichtblauw.
In het zwart is hij zelfs naar Amerika gegaan,

Maar ecru off white in een handgebreide bruidssjaal is het mooiste,
In diverse maten te bestellen en je kunt er in de rand een kanten strook in rijgen.


Gebreidesjaals breit er 2 weken aan , dan is ze hele dagen bijna aan het breien.

Ook worden er altijd nieuwe breipatronen uitgeprobeerd.
zoals onder.


En ook is er mogelijk een blauw linnen shawl te kopen bij gebreidesjaals.

of een lila shawl.

Kortom er is veel verzendklaar te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten