Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

22 sep 2019

Gebreide sjaal voor bruidsmeisje.

Inmiddels zijn deze 2 gebreide kidsilk bruidssjaals al bij de bruid aangekomen
die er dolblij mee was. Ze schreef:

""Hoi Mieke,
Ben druk met van alles regelen.
Vandaar een latere reactie.Natuurlijk stuur ik jou een foto!
Het zijn echt meesterwerken! Wauw !!wat zijn ze mooi!
Prachtig!
Super bedankt! Ook voor de snelle reacties en levering!
En ik laat je zeker nog wat weten !""

Volgende week is de bruiloft met haar en 2 bruidsmeisjes erbij, waarvoor zij voor ieder
van de 2 een en dezelfde bruidsmeisjessjaal wilde.

2 meisjes met verschillende leeftijden, dus het was even puzzelen welke maat er nodig was.

 Ook, was het even spannend, omdat gebreidesjaals mooi licht ecru /ivoor kidsilk garen op voorraad klaar had liggen wat bijna dezelfde kleur was als de bruidssjaal. Zou het genoeg zijn???

Plak daarbij dat gebreidesjaals op vakantie wilde  in september en zij toch wilde helpen. De dead line in haar achterhoofd bleef aanwezig en is gelukkig ruimschoots gehaald. Ook omdat gebreidesjaals dan dagen lang gaat breien en alles op zij legt voor een klant. In dit geval een hele dankbare klant.

Gebreidesjaals vond dit echt een hele fijne klant omdat ze iedere keer schreef hoe blij ze met alles was.
 Ook haar moeder zocht een mooie handgebreide shawl uit en uiteraard koos de bruid voor haar zelf ook een mooie en grote bruidssjaal.



Waarschijnlijk volgen binnenkort foto's van de grote dag.
Gebreidesjaals is heel benieuwd naar deze bruiloftsdag.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten