Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

31 jan 2022

TROUWEN 2022.

Trouwen in 2022, het kan weer, we hebben de ergste periode achter de rug.
Het af moeten zeggen van bruiloften en het vieren van kleine bijeenkomsten ipv dat je 100 mensen mocht uitnodigen.

 

Gebreidesjaals is er ook weer klaar voor en heeft vele nieuwe sjaals in huis klaar liggen.

Of je nu een mooie stola in blauw of rood zoekt, gebreidesjaals.heeft het.

zilvergrijs of licht groen pastel of roze? gebreidesjaals.blogspot.com heeft het.


Kijk ook eens op alle te koop pagina's van www.gebreidesjaals.blogspot.com


alpaca silk ecru off white vestjes sjaal. ( aan de achterkant te strikken)
Ook zijn er goudgele sjaals en licht zilvergrijze sjaals.


anders gewoon even emailen naar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten