Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

30 jul 2023

Kobaltblauwe shawls.

Kobaltblauw  shawls stola's gebreidesjaals.

 Kobaltblauw of ook wel koningsblauw, dat doet aan Koningin Maxima denken bij de kroning.

Een kobaltblauwe kleur is een veelgevraagde kleur,

die gemakkelijk gecombineerd kan worden.

De koningsblauwe shawl is groot en breed en ongelooflijk warm. Terwijl u een zeer lichte kantgewicht gebreide 100% cashmere Orenburgse geitendons ervoor krijgt. Gesponnen op zijdedraad en met een supergoede kwaliteit. Gebreidesjaals levert dit al 12 jaar.  Ook in andere kleuren.

Heeft u interesse, email dan naar mieke.ten.haaf@planet.nl


Kobaltblauw koningsblauw shawls gebreidesjaals.

kijk ook eens rond op mijn andere breiblog: gebreidesjaals.blogspot.com


Daar vind u nog meer gebreide sjaals , bijzondere shawls, stola's dassen, super dikke sokken en kousen en nog veel meer (bruids) sjaals en niet te vergeten warme gebreide sjaals voor alle dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten