Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

4 nov 2023

TROUWEN 2024.

Trouwen 2024, gebreide bruidssjaals gebreidesjaals

 Heeft u mooie plannen en droomt u al van trouwen in 2024?

 Vergeet dan niet om een warme bruidssjaal te bestellen.

 Denk dan eens aan een handgebreide bruidssjaal. Gebreidesjaals.nl en en gebreidesjaals.blogspot.com zijn allemaal opgericht in 2011 door Mieke en hebben een grote voorraad aan handgebreide sjaals. 

Weddingringshawls, die al eeuwen lang gebruikt zijn bij een trouwdag. In vele culturen bekend. Vele hoog kwaliteit hebbende geitencashmere sjaals heeft ze op voorraad klaar liggen.

Samenwerken met andere breisters die allemaal dol zijn op, ondanks het vele werk; echt handwerk te leveren en ook nog betaalbaar.

zie gebreidesjaals.blogspot.com  en gebreidesjaals.nl


Trouwen 2024 gebreidesjaals.nl
een echte Haapsalu shawl uit Estland.

en onder:

Een romantische wol gebreide door Mieke van gebreidesjaals.nl  met ecru/ ivoor kidsilk ( 30 kleuren mogelijk ) en een echt Haapsalu patroon.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten