Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

30 mei 2019

Mijn eerste post op de nieuwe pagina van gebreidebruidssjaals.


Gebreidesjaals.blogspot.com is een nieuw blog begonnen met uitsluitend gebreide bruidssjaals.
Dit om het overzichtiger te maken. Immers het blog www.gebreidesjaals.blogspot.com wordt erg vol.
 Vanaf nu wordt aan deze gebreidebruidssjaals.blogspot.com gewerkt.

met steeds weer de nieuwste handgebreide bruidssjaals.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten