Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

31 mei 2019

Handgebreide fuchsia roze (bruids)shawls.


Naar aanleiding van een advertentie van INTI knitwear, (Zie hun berichten op facebook) 

met een wat treurig uitziend fotomodel met als das een trui omgestrikt,
dacht gebreidebruidssjaals , in de lach schietend,
aan haar eigen collectie roze, roodrode, fuchsia roze tot NEON roze handgebreide (bruids)sjaals.

Allen stuk voor stuk mooie handgebreide bruidssjaals, stola's of een wollen shawl voor alledag.
Voor diegene die leuke fellere kleuren waarderen. En iets aparts willen.

Het nadeel als hobby breister is dat je geen echt fotomodel kan betalen.
Maar je kan wel je best doen, de foto's van de handgebreide bruidssjaals, steeds  zo goed mogelijk
 te presenteren.
Wat je alleen kan doen is aandacht  geven aan de mooie traditionele Haapsalu shawls en al het mooie handwerk wat met veel geduld en precisie is gemaakt. In roze rood, roze als fuchsia gelijkend en voor de echt willende opvallende types  is er NEON ROZE.



of liever neonroze? in driehoekmodel.


Onder een mooie wollen shawl, stola, bruidssjaal in warme kleur.

Warm rood roze.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten