Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

4 jun 2019

Binnenkort klaar: handgebreide bruidssjaal, kidsilk, licht naturel.


Ligt nog te drogen een nieuwe handgebreide bruidssjaal van gebreidebruidssjaals.blogspot.com
 Weken aan breiwerk, verricht op naalden 3,5 cm.


 Deze handgebreide bruidssjaal wordt rond de 60 x 1.80 cm lang.
 De handgebreide bruidsstola shawl is gebreid met super dun en ragfijn kidsilk garen, iets dunner dan de gebruikelijke merken.
Iets lichter dan ecru, licht ivoor. Naturelle tinten, ongeverfd.

Daarom, omdat hij zo licht is, is deze bruidsstola precies als kant en kan hij binnenkort de echte liefhebster van handbreiwerk verblijden.

Mocht u dit patroon in roze of lila willen zien, dat kan. Ook in andere kleuren.
Nog even een dag wachten , dan wordt deze bruidssjaal in alle pracht aan U getoond.

zie vorige berichten, van gisteren:ook cashmere silk is heel mooi. Vooral als u van glad garen houdt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten