Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

5 jun 2019

Gebreide bruidssjaals, weer een nieuwe bruidsstola klaar.


Gebreidebruidssjaals heeft weer een nieuwe gebreide kidsilk (mohair en zijde)bruidssjaal af. Dit keer met het mooie patroon 
van de nieuwe kalender 2019 met al die  mooie nieuwe Haapsalu shawls.

In een lichte ivoor kleur. 100% naturel.

Alle lof voor de ontwerpster van dit mooie Haapsalu patroon, een eeuwenoude traditie van breien en breipatronen met noppen uit Estland.
Steeds meer populairder wordend.
Gelukkig beseffen ook steeds meer mensen, hoe veel tijd het kost dit breien met naalden.3,5cm


(deze shawl met dit patroon is ook in abrikooskleur te koop bij gebreidebruidssjaals)

De kalendermet patronen is uitgegeven door het Haapsalu lace centrum en SAARA uitgevers.

Zoekt u nog, voor een misschien wat kouder moment op de rit naar stadhuis of naar de kerk een bruidsstola, dan heeft gebreidebruidssjaals er genoeg.
Of zoekt u gewoon een naturelle kleur handgebreide stola, voor de koudere zomeravond?

We noemen deze bruidsstola, of handgebreide sjaal voor iemand die niet trouwt, ook een royale slechts 75 gram wegende omslagdoek, dan ook " april".
Want deze handgebreide kidsilk shawl is van een wat lichter soort naturel/ivoor. 
En weegt bijna niets.

Deze omslagdoek is daarom (ook in gewicht) dus een kidsilk sjaal, licht en luchtig als kant en toch een royale maat hebbend :58 cm breed x 190 cm lengte ruim.

 Vanaf nu te koop bij gebreidebruidssjaals.
Fleur d amour.
Gewoon even emailen: u krijgt altijd antwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten