Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

6 jun 2019

Nieuwe Haapsalu bruidssjaal, met dit keer een brede rand


Dit keer een nieuwe bruidssjaal, uiteraard weer een HAAPSALU bruidssjaal.
Een handgebreide stola voor de bruid die houdt van: Een mooi lieflijk patroon van blaadjes.
en
een sierlijke mooie en brede aangebreide rand.
Deze rand bevat een mooi patroon met noppen en het Haapssalu patroon van 2 blaadjes. (heel veel extra werk)

Deze handgebreide bruidssjaal is gebreid met naturel ongeverfde
merino wol, zeer zacht en niet kriebelend, erg geschikt als bruidssjaal, maar ook een mooi cadeau!
En de kleur is dus room, dus licht ecru.
Maten 57 x 165 cm.

Gewoon even emailen bij vragen.

En wilt u er geen rand aan:
dan heeft gebreidesjaals, diverse andere bruidssjaals kant en klaar beschikbaar.
zie ook www.gebreidesjaals.blogspot.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten