Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

16 nov 2020

Winterbruid, met warme langharige wollen sjaal.


 Bont? dat is not done. Iedereen loopt tegenwoordig in imitatie.

Faux Fur: nep bont. Een handgesponnen en met de hand gebreide langharige wollen stola.

 Deze langharige wol komt van de Geit. Het is een hele bijzondere  leuke driehoeksjaal.


Bent u misschien straks de winterbruid die het bij de fotoshoot buiten niet koud wil krijgen en naderhand een pronkstuk wil overhouden voor alle gelegenheden? Voor baby... op de bank in het interieur.



Deze bontsjaal is ook in het grijs beschikbaar.

Te koop: bij interesse email naar :mieke ten.haaf@planet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten