Over mij

Mijn foto
Wat leuk dat u mijn sjaals/brei blog heeft ontdekt. Ik ben Mieke en gepensioneerd, ex receptioniste ( 48 jr gewerkt ! )Ik brei in mijn vrije tijd graag. Mooie kantpatronen uitproberen, diverse luxe wolsoorten verwerken. Door soms samenwerking met creatieve vriendinnen kan ik spoedopdrachten snel leveren.Het kost heel veel tijd maar geeft voortdurend enthousiaste reacties en foto's. Al sinds 2011.Het voelt dankbaar als je lovende emails krijgt. Het is immers inspannend werk, dit soort kantbreiwerk, en het voorwerk en de kontakten. Ik doe het graag voor U, tegen een redelijke vergoeding. Heeft u vragen? email mij. Bedankt voor uw bezoek!

Totaal aantal pageviews

3 dec 2020

Veel bruidssjaals liggen klaar.

gebreide bruidssjaals
Door de Corona zijn veel bruiloften verzet.

 Dit geeft gebreidesjaals  meer tijd en ook de toekomstige bruid die iets zoekt kan op haar gemak bij gebreidesjaals terecht. Zoek je een stola, omslagdoek of een hele warme dikke shawl?

Voor een mooie Orenburgse dons shawl van micro fijn mohair van de ondervacht van de Orenb. geit kunt u ook uit diverse modellen

een keuze maken.


 


ook diverse Haapsalu weddingringshawls.
Of een wat dikkere sjaal. Er is veel keus in omslagdoeken en gebreide stola's.
gewoon even kijken op.gebreidesjaals.nl


de vernieuwde  website. 

Gebreide sjaals is al bekend sinds  2011.

of email naar mieke.ten.haaf@planet.nl  
of kijk op facebook en je kunt alles vinden.
 
gebreidesjaals antwoordt altijd heel snel en staat bekend om de vlotte service.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten